Revolution
Hari Raya Aidiladha
Ahad, 6 November 2011 7:00 PG
hyehoyhye .
 Now , entry about Hari Raya Aidiladha .
Hari ney aku bagun awal pagi sbb Hari Raya . Aku bagun pagi dahh kena buad mcm-2 .
Dalam pukul 10 mcm tuu Amy datang rumah aku . Then , kami dua pegi rumah Zaty panggil dy .
Lepas pegi rumah Zaty kami pegi ambik Teah pulakk dekat rumahh .
After that , kami teruskan rancangan kami nk pegi kubur *ARWAH kawan kami .
Then lepas tuu ingat nk pegi rumahh arwah kejap nk melawat Mak and Ayah dy . Tapi , zaty cakap 
takdakk sapa-2 dekat rumahh . So , kami takk pegi la .
Lepas pegi kubur kami pegi rumahh *A* . Mula-2 kami taktau rumahh dy yg mana satu .
Teah  pown col membe kami iaitu kawan *A* jugak untuk tnya . Budak tu suruh kami tunggu dy dekat satu tempat sbb dy nk datang jugak rumah *capital A . So , kami tunggu la . Kejap lepas tuu , budakbudak tu pown sampay and terus pegi rumah *A* . Dekat sejam dekat sana , kami pown nk balek dah .
Then , aku tnya *B* nk datang rumah aku kea tak . Dia cakap kejap lg depa datang .
So , aku , amy , zaty and teah pown balek dulu . Lima minit lepas tu depa dah ada dekat blakang kami sbb nk follow kami pegi rumah aku . Bila sampai dekat Mada aku tnya "hampa nk p mna dulu . *B* cakap depa nk p Ayer Hitam dulu . Then , depa pown datang la rumah aku . Selepas itu lg , kami semua pegi Jeruju . Nak meraya dekat rumah ayah and mak angkat aku , amy , zaty and teah  .  *A* , *B* and *P* pulak tunggu dekat Restoran dekat-2 dgn rumah tu . Aku , amy , zaty ang teah pown nk balek dah dari rumah ABAH .
Mula-2 nk pegi panggil *A* , *B* and *P* . Tapi , zaty cakap tak payah . Dy suruh tinggal jea depa .
So , kami tinggal jea la and terus pegi rumah Hidayah . Balek rumah Dayah kami lepak semula dekat rumahh aku . Wahh !! HAPPY sangat hari ney . Bukan selalu dapat raya sama-2 .

Here Some Picha 
                                                           
                                                           Aku , Zaty , Teah and Amy



Sorry la wey , Zaty tertangkap bkn aku . kalau hampa baca blog ney pdan muka .



Budakbudakk agak Gedik ! *gege



Kami hanya KAWAN biasa . Abg angkat kpada Zaty naa : ) terlekat jugak picha ney . So , bubuh jea la . 



Kanakk-2 riang . Sayanggs hampa wey . WHAHA !



okeyy ! just this yg aku story .
Sapa yg baca ney aku ucap tahniah and terimakasihbanyakbanyak .
Kbhooiii <3


OLDERNEWER