Revolution
Masa Dekad Tasik :)
Ahad, 27 November 2011 2:16 PG
Hoyhoyhoy .. 
Entry kali ney pasal outing dgn Kawan-2 tersayang aku . Kami pegi Tasik Darul Aman .
Pepagi buta dah kena tunggu bas dekad Kedai Makan . Wahh ! ngantok kowd . Bila naek bas jea kami dah mula snap picha . Tak sabar kan kami . HAHA (!) mmg tak sabar . Nah ! tengokk .


Maaf nohh , ada satu ney ja . sbb tu tak cantikk sangad picha ney .

Sambung balek , bila sampay sana , perghh ! hujan lebat kowd . Sejuk la sengal . Tapi ada kami kesah .
Wahh , jumpa dua orang budak laky ney . Handsome siot . Sorang nama dy SAFUNA and sorang lg tu kami tak tanya pown sbb dy mcm anak mak sikid . So , agak tak berani nk bertanya mak dy tengah tengok .
HAHA (!) dgn penuh muka tak malu kami pegi mintak numbe SAFUAN tuu . Ummi yg mula mintak sbb dy yg nak , kami tman jea . Ummi dgn syaa pegang Ular tapi yang laen pegang jugak tp aku tak sempat nk snap . Maklum la aku sorang jea geli lebih . 

Haa ! ney Syaa , Ummi and budakbudakk PLKN . *muka geli tuu

Lepas buad semua tu kami pegi tengok budak-2 lawan futsal . Teruja aku bila kampung aku dapad Naib Johan . Hampa tengok la sapa yg maen naa . Tengok dekad bawah ney meyhh .

Pemaen futsal yg pakay baju warna hitam putih tuu jea ehh .
Tahniah u all dapat Naib Johan . okeyy la tuu .

Then , lepas habes kami tengok futsal . Kami pegi snap dekad tempat laen pulakk . Nah nah nahh  ! tengok jea la picha ney .





Sikid dah la ehh . Nk tengok banyak-2 lg picha pegi tengok dekad facebook aku . 
Yang aku best dapad jumpa Gataii Aku dekad sana . ILYSM lahh ! 
Keyhh , dah la noo . Tuu jea entry dy .
Bhaii semua ~



Label:



OLDERNEWER