Revolution
When I Was On Holiday
Selasa, 13 Disember 2011 11:29 PG
Hoy beb sekelian . New entry ! toink toink :)
Seminggu yang lepas aku ada pegi Cameron Highland and Melaka dgn Family aku and Family Aunty aku .
Wah ! memang THE BEST la kalau pegi ramai-2 . 
Bila first day sampay , aku and my family terus pegi dekad Pasar Brincang and jumpa family aunty aku dekad sana . Wow ~  mcm biasa la cuaca dekad Cameron sejuk jea haa :)


Dekad sana we all sempat jugak la melawat BOH PLANTATION and STRAWBERRY FARM . Best sangad dekad situ . Pegi makan-2 and minum-2 dekad Restaurant dia , melawat Kilang Buad Teh dia haa .  Tengok la sikid gambar dekad bawah ney .

Masa Dekad Tea Plantation .  :)

With Cousin Dekad Strawberry Farm  :)

Dekad Strawberry Farm Lagi   :)

Then , lepas balek dari Cameron , kami semua pegi Subang kejap rumah my aunty . Esok harinya kami bertolak pegi Melaka pulak . Haa ! first day sampay Melaka dah berjalan rata tempat haa . We all ada melawat Muzium Melaka , naek Menara Taming Sari , naek River Cruise and Melawat Taman Buaya .
We all pegi Melaka sekejap jea dalam Dua Hary Satu Malam . Tengok la sikid gambar masa dekad Melaka ehh . Tak banyak sangad tau . Maaaaaffffff  !

Ini masa dekad Melaka yee :) 

Sorry sangad-2 tau sebab entry kaly ney picha tak banyak haa . Sbb kebanyakkan picha aku yg tolong snapkan . Ala ala photographer gituu ~  By the way , masa dekad Melaka aku sempat naek apa bnda tah yg orang panggil *ATV* tuu . Mula-2 rasa takod nak naek benda tuu . Haa ~ sekali dah try memang nak naek lg . Benda tuu agak mencabar jugak la . Tapi , aku naek dgn cousin aku . Tengok la picha aku dgn cousin aku naek *ATV* tuu .  

Tengok mcm benda tuu tak menarik right ? Tapi , sebenarnya benda tuu TREBAEKK !
AWESOME ~

Wahh ~ time nak bertolak balek tuu penad sangad . Haa ! semua naek kereta terus tidur sampay dekad Subang . Bhaha ! 
Time tuu Best sangad . Maklum la bercuti dgn family kan ? sapa yg tak best . Semua orang akan BEST . Kenangan ney semua aku takkan aku lupakan la beb .  TERINDAH and TERBAEK ! 
Now , Mak , Bapak and Kaka aku dah Balek Kedah . But , aku still tinggal dekad Subang . Nak habes kan cuti sekolah tahun ney dekad sini jea . Bukan selalu dekad sini . 

Okeyy la dah jauh aku melalut dah pukul 2.35 pagi . So , nak pegi tidur dah .
Kbhaii  !!  Semua si  chantek manis dan si kacak semua :)   
Iloveyouallsomuch  . Kiss sikidd  *muahhxx :)

Label:



OLDERNEWER