Revolution
Thankyou ! ilysm
Sabtu, 21 Januari 2012 7:03 PG
Hye hye ! kegembiraan ney .
Tadi , aku jumpa dengan Mr. Akmar :-)
Wahwah ~ He give something , you know what ? Look at the picture below .


Haaa ! yang ney aku editkan tau , hope like it :-)


Yang ney pulak tak edit pown ehh .


Ney pown sama jugak , tak edit .


Tengok dekad tangan aku tuu . Nampak kan ? 
kalau tak nampak sudah !
Thankyou for the necktie bhiy :-)

Itu la barang yg Dia bg dekad aku tadi . Yeahh ! hampir jea aku bebai dekad Dia tadi , sebab Dia datang lewad . Cakap pukul 4.00 petang nk meet . Tapi , pukul 4.00 ada dekad rumah lagi . Sapa tak bebai haa . 
Takpa takpa , benda dah lepas kan . Aku maapkan . Wahh , berbaju merah lagi Dia tadi . Nak tergelak aku .
It's okay la . Dia sampai-2 terus bagi necktie tuu haa . Sembang sait . Aku tanya lepas meet nk pegi mana . Dia says nak pegi Futsal . Haa , pegi la bhiy wey . I know you kaki bola right . Once again , THANKYOUSOMUCH Bhiy ! ilysm kowd :-)

Okay , takmau cerita berjela jela .
Bukan hampa baca sangad pown . 
Btw , sapa yang baca tuu TerimaKasih daun keladi .
Bhaii all ! 




OLDERNEWER