Revolution
You're The One :-)
Sabtu, 14 Januari 2012 9:34 PG
Time Ney Still KAWAN . Tapi , Letak Jea La Ehh . Sweet Dak ? Jgn Jeless :-P

Tengok Tepi Dah La ! Takley Lebih-2 Tau .

Hey , meet again :-D . Malam ney terpikir nak berjiwang sikid . Buleh kan ? Buleh kea tak kea , ada aku kesah . This Is My Life Diary . Dushhhh ~ penumbuk sedaih , dowk meqapu lg haa . 
Okay-2 i'm siyess now :-P .

Mcm tajuk dekad atas tuu , entry kaly ney pasai My Mr. Akmar . 
Sebenarnya sebelum ney kami cuma kawan biasa jea haa . Dia tuu abang angkad salah sorang kawan baek aku . Hampa tengok dia mmg kurang handsome kan ? Ya , aku tau dia tak seHANDSOME boyprend hampa . But , aku terima Dia seadanya . Klu real Dia Chumeyy , Mata Dia Sepet mcm aku :-D . Aku shuka tengok Dia time Dia Senyum , Chumey Jea . Kawan-2 aku ada kata Dia ney Chumey gak . Ehh ? Betoy kea beb ? No Komen La Der ! Dia ney Sweet tau . Selalu buad aku tersenyum :-) Terimakasih Bhiy . 
Tapi , aku shuka marah-2 Dia . Sbb apa ? Sbb kadang-2 Dia tuu gegeh terokk . Mcm nak lempang jea .
Bila nak jumpa Dia pulak haa ? Adess ~ RENDU terokk . Bila Dia nk bg Necktie Dia tuu .
Dia anytime pown buleh nk meet . But , aku ney haa always bg alasan dekad Dia , Kecian Dia . Sorry La Bhiy Noh :-P . Haaaa ! something yg aku TAK SHUKA ney pasay semua EX-2 Dia .Dia jugak dah tak stay same school dgn aku . Dia pindah scula dah . Scula Dia sekarang same dgn EX Dia yg soqang tuu . Wahh 
! Cuak aku . TAK SHUKA , TAK SHUKA !! Now , mmg Dia dah tak text dgn EX-2 Dia tuu sbb Dia says Dia dah ada aku . Tapi , aku mcm tak sure jea . Dia says Dia Sayang aku and Dia Setia dgn aku . Lol :-D buad lawak buleh . Klu betoy takpa la . Kalau Dia Setia , Aku buleh Setia balek . Klu Dia Sayang , Aku buleh Sayang balek . Insyallah . Aku HOPE Dia tak mcm EX aku la .
Tak buleh pakay langsong ! 

Okayy , wanna stop my melalut di tengah malam .
Bhaii all . Tc alway kayh .
Thanks For Reading :-)


OLDERNEWER