Revolution
Alhamdulillah ! :)
Isnin, 6 Februari 2012 6:43 PG







Hye , ALHAMDULILLAH kita jumpa lg dekad entry ney . Hampa sehad ? Aku sehad jea .
Entry mcm ney bertajuk seperti dekad atas tu , *Alhamdulillah* paham kan . 
Aku BERSYUKUR sebab Allah bagi hubungan ney dekad aku . Aku bahagia ! mesti la Allah nak yang terbaek untuk umat-NYA rite ? Haihh , betoy la tuu . Hari ney , aku dgn Dia ? ALHAMDULILLAH dah cukup 1 Month bersama . Mesti hampa kata aku buad syoq kan baqu sebulan pown . Apa aku kesah , story aku bukan hampa . Aku yang menaip bukan hampa ! So ? Jangan Bising :-P

Wey-2 , kita mmg baru jea lagi .
tapi , aku rasa bahagia dgn hang sayengg !
Hang mmg caring sangad pasai aku ,
jarang la wey nak jumpa lelaki mcm hang . 
Cuma .......
Sorry kalau aku tak boleh jd mcm hang ,
Aku tau aku bukan jenis caring ,
Aku jugak tak buleh janji nak jadi yg terbaek untuk hang sayengg !
Kalau apa-2 yang salah ,
Aku really-2 hope hang buleh maafkan aku sayengg !
Sayang hang ????
Insyallah aku akan cuba , 
Mungkin .....
aku perlu kan masa untuk sayang hang . 
Btw , thankyou sebab hang sayangg aku mcm ney sekali .
Mmg susah aku nak percaya sikid .

Aku nak unlang lagi ney ! ALHAMDULILLAH :-)
Aku dgn Dia dah cukup 1 bulan . Dalam masa sebulan pown dah banyak yg aku lalui dgn Dia . 
Mcm-2 masalah yg aku hadapi bila aku dgn Dia . Biasa la dalam hubungan mesti ada pasang surut kan ? 
Dalam masa sebulan jugak , aku dah bnyak kali bergaduh dgn Dia . Tapi , Dia pandai pujuk , tambah-2 Dia pandai jaga hati aku . Dia selalu buad aku tersenyum , cuma kadang-2 time mood aku spoil aku yg tiba-2 marah Dia , Kecian dekad Dia haa . Sorry Yerrr !!! Tak bohong la Dia buad aku bahagia . 
ALHAMDULILLAH sangad sangad , sbb Allah bg aku kenai Dia !

Okay , aku dah nak stop merepek .
Mood aku tengah spoil dari dekad sekolah tadi lg .
Maklum la aku agak terasa tadi haa .
Btw , jgn BAN aku sbb aku buad story jiwang ney . 
Bhaii , nite all :-)


OLDERNEWER