Revolution
Maaf Aku Bukan Perampas !
Selasa, 21 Februari 2012 4:56 PG



Hmm , entry lagi . Lama tak update rite ? Sorry la aku busy *cewahh bajet jea*
Btw , no picha lagi untk entry ney . Takda picha yg sesuai la .

Straight to the point , semalam 20.2.2012 aku dah SINGLE balik yaa . Aku lepas Dia sbb aku rasa Dia bukan untuk aku . Tapi , ini bukan ceritanya . Ceritanya bermula di BAWAH .

     Hmm , tadi like always aku  pegi sekolah dgn kawan-2 baek aku Syaa , Amy and Zaty . But , bila sampai jea  ada sorang budak Form 1 datang jumopa aku and says Amin nak couple dgn aku . Aku tetaw nk terima kea dak  haa . That time jugak ada sorang budak Form 1 ney says Dia couple dgn Amin . Bila aku and Syaa pegi tnya Amin , Amin says budak Form 1 tuu SYOQ SENDIRI jea . Amin says jugak Dia tak couple pown dgn budak Form 1 tuu . Hmm , aku naek pening dah , marah pown ada . Sakit hati ? Ofcourse la . So , aku ambik keputusan  bg Amin stay couple dgn budak Form 1 tuu . Tapi , Amin takmau pulakk . Aku says dekad budak Form 1 tuu couple jea dgn Amin sbb aku dah takdak apa-2 dgn Amin , Haishhh ! budak pmpuan tuu kata takmau jugakk . Senang-2 aku TERIMA Amin :-) . Bila aku dah terima Amin budak pmpuan Form 1 tuu says aku PERAMPAS . Hello , AKU BUKAN PERAMPAS YA ADEK MANIS . Aku rasa mcm dah jadi masalah jea pasai ney . Amin bila aku tak terima Dia , muka Dia dari Happy , lepas aku marah Dia suruh Dia couple dgn budak pmpuan tuu terus jadi Masam mcm orang tengah serabut . Hmm , dgaq cerita Dia serious dgn aku . It's okay , aku terima Hang Amin nohh . Nak tgok tera mna sangad . 

For that girl , tolong la ehh , hang dah lepas Dia jgn dowk kata Aku ney Perampas pulakk .
Aku bukan perampas sayengg , Aku terima Dia time hang break dgn Dia .
Mybe , kawan aku sendiri pown kata , aku la punca semua ney , hmm ! takpa la .
Aku ? like always , akan terima seadanya walaupun PEDIH dituduh mcm tuu . :-/

Bhaii all ! loveyoulikealovesongbaby :-*


OLDERNEWER