Revolution
Throughout The Day ! ♥
Sabtu, 25 Februari 2012 5:23 PG






Heyy , mesti baca hangpa baca kan tajuk entry dekad aku .
Aku nak story pasai SEPANJANG HARI INI ! haa , aku translate siap kad hangpa .

PAGI
     Okayy , kalau la hangpa nak tau hari ney Sabtu = 25.2.2012 , pagi-2 buta tuhh aku bagun dah . Nak p mana ? Atudiaaa ! aku p scula la cekk . Buad apa ? Haa , dekad scula aku hari ney ada HARI MERENTAS ALAM atau senang cerita MERENTAS DESA la . Perempuan kena lari 4KM , Lelaki pulakk 6KM . Jauhh dak ? Biasa la  scula menengah rite . Cewahh , masa dekad dalam kawasan scula bukan maen semangat lari haa . Keluar jea pagar scula , aku and kawan-2 aku pakat jalan habes dah . Penat dah dekad situ jea pown . Kami ney sait lari sait jalan , pening suda . At last , Amy , Syaa , Kieyla , Mas and Eton lepas dekad depan dah haa . Aku dengan Zaty still jalan dekad belakang , SAKIT KAKI derr .Kami dua jalan pelan-2 . Alhamdulillah sampai jugak scula haa . Lepas sampai tuu semua muris kena masuk dewan , kami pun jalan la masuk dewan walaupown sakit kaki . Ada penyampaian hadiah , lepas tuu semua buleh balik . Dah lerr panjan dah aku menaip . Tengok picha dekad bawah :-)















PETANG 
     Haaa ! sambung cerita aku , sebelah petang pulakk aku tersangad la busan . Sepatutnya aku study dengan Syaa . Tapi , Syaa tak buleh datang rumah aku pulak , sbb dia ikod family dia pegi kenduri . Tiba-2 Amy datang rumah aku mintak tolong cas fon dia . Pastu , ajak dia lepak . Dia says dia kena balik dulu nnt dia datang balik . It's okay la . Then , aku masuk dalam rumah terus online , tengok-2 kawan aku nama dia Yusri tengah online jugak . Aku try la melawak nak pinjam Fixie . Rupa-rupanya dia bg aku pinjam . Aku ajak la Amy pegi ambik Fixie dekad rumah Yusri lepas tu kami pegi ride dua orang jea . Bila dekad jalan belakang terjumpa dengan Zaty and the geng baru balik ride dari Gunung . So , aku and Amy join la depa sait haa . Dapat jugak aku jumpa Amin . Heee ! gataii sait . Lepas jumpa depa , buleh depa tinggai aku nasib baek ada Hamzie and Amin teman aku . Sbb apa aku , Hamzie and Amin lambad ? Sbb depan depan tuu ada TRAKTOR TRACK . Depa yang laen Amy , Zaty , Mas , Kak Wani , Mat Arip , Fazuwan and Nizar siap dah sampai dekad masjid tunggu kami bertiga . Sorry , kami bertiga lambad . Aku and Amy join depa sampai dekad rumah Zaty jea , sbb hantar Zaty balik rumah dia and hantar Amin , Hamzie , Mas and Kak Wani dekad tepi jalan , dekad tepi jalan pown kami dan lagi sembang haaa , dowk pakat lawan BAN la apa la . Aku sempat sembang dgn Amin sait jea course that time depa nak balik dah haa . After hantar depa semua , ingd nk pegi jejalan tepi laut sait , tapi tak jadi haa . Aku , Amy , Mat Arip , Nizar and Fazuwan terus ride balik rumah . On the way balik tuu kecian Amy asyik kena BAN jea dgn tiga org Laki uhh . Apa-2 pown Thankyou Amy sbb teman aku . Lepas semua balik kami pegi la hantar balik Fixie Yusri . Btw , Thankyou untuk Yusri jugak sbb pinjamkan Fixie dia . Tengok la picha dekad bawah ney pulakk . 







Haaaaa ! pasai Fixie pulakk just ada dua picha ney jea haaa . 
Okayy semua . Bhaiiiiiiiiiii :-P




OLDERNEWER