Revolution
Sayang Hangpa Jugak Techik Comey !
Isnin, 19 Mac 2012 8:01 PG



Nak start membebel lg , baca la . 

Wow ! tadi aku tolong Dia setting blog Dia . Seriously, dah lawa blog Dia sekarang .
Then , tadi Dia ada update satu entry . Wey-3 , bg aku sweet sangad wey . Tak tipu aku suka . 
Entry Dia tajuk ceni *Aku Sayang Dia (ILYSM)* . 

Hangpa-2 . 
Iloveyousomuch too .
Serious kami tak tipu hangpa  .
Kami anggap hang lebih dari kawan cekk .
Hangpa jea anggap kami kawan .
Kami pun takmau kehilangan hangpa jugak .
Kami suka panggil hangpa Techik Comey .
Hope hangpa tak marah ehh .
KAMI SAYANG HANGPA ! 


Hangpa tengok la Dia yg aku selalu maksudkan tuu . Comey cekk oiii .


Ilysm :)


Techik Comey ! 


Okay dah habis , Nak membebel sikid jea malam ney .
Idea aku tak banyak . Bhaiiiiii


OLDERNEWER