Revolution
I Love You .
Jumaat, 4 Mei 2012 7:23 PG



Heyy , semua ~ 
Nak story morry lagi . Tengok tajuk and gambar dekad atas pun dah tau pasai apa . So , baca jea la .

Hmm , maybe dah lama kowd aku couple dgn Dia . And now , aku sedaq aku dah mula sayang Dia . Mungkin sebelum ney aku susah nak sayang Dia . But sekarang rasa sayang tuh dah sampai dekad hati aku . Dia seorang yang caring and sweet bg aku . Dia jugak jenis yg senang dengaq cakap . Betul cakap kawan-2 aku yg Dia boleh buad aku bahagia . Yaa ! aku mengaku aku bersikap ganas dengan Dia . Macam-2 aku buad dekad Dia bila kami jumpa . Tampar , jentik semua ada lahh . I admit it ! But , Dia still sabaq and tahan dengan kerenah aku ney . Aku ney dah la jenis yg degil , susah nk dengaq cakap Dia tapi , tuhh la Dia seorang yang penyabar .  Aku selalu ejek budak kurus kering and budak bulu mata lentik dekad Dia . Seriously , Dia kurus , tinggi and bulu mata Dia lentik . Setiap malam aku membebel dekad Dia tapi , Dia tetap sabaq and diam dengar aku membebel , Dia tak banyak cakap pun . Aku sayang Dia , aku tak bohong lah . Time dekad sekolah Dia selalu kejip mata dekad aku . Huaaaa ! ada kea patut . Mentang-2 bulu mata lentik . Setiap malam aku akan onthephone dgn Dia . Ada jea benda Dia buad aku gelak and ada jea yg aku buad Dia gelak . Apa yang aku nak sekarang ialah Dia always ada dengan aku . And lastly wanna tell you He Is Mine :-)

Mohd Nur Amin Bin Mohd Ghazali .

I'm with Him since 20/2/2012




OLDERNEWER