Revolution
Missing At You
Rabu, 16 Mei 2012 10:32 PTG





I MISS YOU ? Ohh , sememangnya aku rendu sangad dekad Dia . Lama dah kowd aku tak jumpa Dia . Tak silap aku dah seminggu lebih . Aku rendu time dekad sekolah selalu gaduh dgn Dia kalau jumpa . Dia kalau jumpa aku mesti akan kena mcm . Now , bila dah tak jumpa lama ney , Dia always bgtau aku , yg Dia rendu nk kena cubit , tampaq and tumbuk dgn aku . Sebenarnya , aku pun rendu nak buad centu dekad Dia . Tapi , nak buad mcm mna dah Dia tak boleh masuk sekolah tuh lg . Kalau aku nk jumpa Dia pun kena tunggu sampai habis cuti Dia dulu . Aku rendu jugak nk betengkaq dengan Dia dekad sekolah . Pendek kata , aku rendu semua pasai Dia . Setiap malam onthephone dgn Dia , mesti Dia akan says Dia rendu nk tengok aku and Dia rendu nk kena buad dgn aku . Tapi , aku buad mcm aku ney tgah relax . Sebenarnya aku pun rendu semua tuh jugak . Time dekad sekolah sekarang ney , aku boleh Happy sebab ada kawan-2 aku tuh jea si Amy , Zaty and Syasya . Depa ney yang always buad aku tersenyum and tergelak . Ntah la kalau takdak depa , mungkin aku akan sentiasa murung . Seriously , aku BERSYUKUR sangad sebab dapat kawan mcm depa tuh . Dah la masing-2 segak , selalu sweet dgn aku pulak tuhh . Kalau aku marah , sedih or apa-2 , mesti dekad akan pujuk aku sampai aku Happy . Kalau depa pulak marah , sedih or apa-2 , aku pulak pujuk depa . Tapi , aku bukan nak ceita pasai depa tuh , aku cuma nak luahkan apa yg aku rasa bila jauhh dari Dia . Dia selalu pesan dekad aku kalau nak pegi sekolah jaga diri elok-2 , jangan nakal sangad and jangan galak sangad . Wahh , pesan mcm mak aku pesan . Maklum lah Dia tau peragai aku mcm mna . Kalau aku buad donno jea pesan Dia tuhh , mesti Dia akan kata aku ney ketegaq . Hehehe ! memang aku ketegaq pun . Susah cekk aku nk dengaq cakap Dia . Hmm , now aku kena sabaq tunggu Dia masuk sekolah balik .

Haaaa ! Dah panjang lebaq kowd aku kaqang . Dah la nohh , aku nak p study pulak exam tak habis lg haaa .
Byeeee :-)


OLDERNEWER