Revolution
You Make Me Smile
Jumaat, 25 Mei 2012 11:14 PG



Heyy sayengg , Thankyou nahh sbb bg aku gelak malam ney . Hang gegeh terokk malam ney . Sampai aku hilang mengantok onthephone dgn hang . Serious hang qeja buad aku gelak malam ney . Haha ! Memang aku takmau mengaku pun aku rendah daqi hang . Aku suka mengaku aku tinggi daqi hang . Lagi satu aku suka peqasan bulu mata aku lentik daqi hang nuhh . Padahai , mmg bulu mata hang yang lentik pun . Kalau kredit nak habis , mesti hang pesaan suquh tidoq tequih kan ? Aku ketegiaq sikid , yang tuh aku mengaku aku ketegiaq . Hang kena maqah dgn aku td kan ? Haaa , padan muka hang sapa suquh tak mengaku dgn aku . Bukan susah pun nk mengaku . Tapi , pandai nuhh hang bg aku tergelak sampai nak terkencing . Malam ney banyak sungguh akai hang nk bg aku gelak . By the way , TerimaKasih yea sayenggg ! Aku sayang hang lah . Kalau boleh buad lahh mcm tuh setiap malam . Actually , mmg setiap malam hang buad aku tergelak pun .

Okie , Dah lewad , aku pun ngantok dah . Byeee ! budak ketegiaq nk p tidoq .


OLDERNEWER