Revolution
Mine Again :-)
Ahad, 29 Julai 2012 8:00 PG






Ya Allah lama sangad aku tak update blog ney . Rindu sangad , bila dapad update td terus tukaq sekali dengan blogskin . Pagi-2 buta mcm ney baru lah ada idea nk tulis apa . Terok kan ? Dak dak tahap biasa jea tuhh . Actually bukan pasai ney aku nk tulis , tapi pasai lain kay . 

Straight to the point , rupanya baru aku tau sebenaqnya aku sayang dekad Amin . Serious aku qasa besalah tinggai Dia sbb orang lain . Ramai yg maii bgtau aku yg Amin still sayang dekad aku , tunggu aku .  Awww ! sweet sangad . Dia ada suquh kawan-2 aku yg lain tacle aku balik dekad Dia . And , ramai jugak yg suquh aku couple balik dgn Dia . See ? Walaupun aku dah buad salah dekad Dia , Dia tetap nak dekad aku lg . Thankyou sbb bersabar sayang :-) Mintak couple balik dah berapa hari kan ? But today , 29.7.2012 . Aku panggil Dia , then Dia maii dekad aku jalan dengan aku terus aku cakap dekad Dia , *Couple Balik Kay* sambil tersenyum . Bermaksud aku terima Dia balik . Haha ! Dia mcm terkejut dengaq aku kata mcm tuhh . Dia just berdiri dekad pintu kelas and menghadap kowd belah lain .   Heee ! aku saja jea gege nak buad mcm tuh . And now , You're Mine Again . Before balik tadi , sempat lagi jalan and sembang sesama . Sorry nah sebab mintak tolong pegang buku . Maklumlah nk buka beg susah tuh yg mintak tolong . Amboii ~ dan lagi noh hg bawak pelaqi buku aku Amin nohh . Tampaq baqu tau ;-) *Sweet lah kononnya :-P*

Okay , dah habes idea nk menulis . So , sekaqang dah lewat . Aku nk tidoq dahh .
Byeeeeee ~


OLDERNEWER