Revolution
You Smile , I Smile :-)
Rabu, 8 Ogos 2012 9:02 PG


Ohhh , hye semua . Bulan puasa ney kena lah happy sikid kan walaupun tak laqat haa . Muka kena sentiasa senyum okayyy :-) What about aku ? hmmm , aku okay jea , sihad Alhamdulillah kay . Semakin bahagia with Him . But , sekaqang Dia tuhh peqamah lebih pulak dengan budak perempuan , jealous pulak aku tengok haa . Acewahhh ~ takpa lahhh cemburu tanda sayang nahh . Btw , Your Smile Look Adorable On You , You Should Use It More Often . Fahammm dakkkk ? Kalau tak paham hampa p tengok dekad Google Translate tuh . Aku malas nak translate bagi dekad hampa dahh :-D . Haaa , aku takmau ada sapa-2 yg gataii-2 or galak-2 dengan Dia . Takmau takmau takmau , nanti aku jealous Dia yg kena hingaq dengan aku . Kecian pulak dekad Dia jadi mangsa . Actually aku tau ada oqang minat dekad Dia , mmg aku tengah berhati-hati pun dengan oqang tuhh . Takpaaaaaaaaa ! aku sabaq dulu nahhh , nak tengok sampai tera mana lagi . Aku sayang kad Dia kay sayang .Untung dapat Dia tuhh , pandai jea bagi aku gelakk and selalu buad aku tersenyum . Even aku tengah maqah buleh jea bagi aku gelakk balikkk . Awwww ! Thankyouuu nahhhh :-) 
Right now , kawan-2 Dia semua okay lah pasai hubungan aku dengan Dia , mcm tuhhh jugak kawan-2 aku semua tuhh . Kawan-2 Dia qapat jea dengan aku tambah-2 si Pak Din tuhhh . hahhaha :-D Now , aku pun tengah try untuk paham Dia lebih lagi kayyy . Kadang-2 aku ada jugak kutuk Dia sikid-2 , tak banyak pun aehhh . Opssss ! Sorry sayenngggg :-) Takpa kowd nohhh , aku tau Dia seorang yg senang pemaaf even aku dah banyak buad salah . Thanks jugak sbb sabaq dengan penqangai aku , asai jumpa hg ada jea hg nak sakit dengan aku . Kena tumbuk lahh , tampaq lahhh , tak sakit kowd nohhh pelan jea aku buad . Hg jangan dowk buad teqok kata sakid sangad Amin nohhh :-)

Okayyyyy ~ panjang dahh aku kaqangg . Malas dah nk taip-2 . So , ney jea la untuk malam ney .
Byeeee ! Good Night .


OLDERNEWER