Revolution
AWESOME !
Rabu, 7 November 2012 5:13 PG


Ahaaaa ! Auuucakk auuucakkk :)smile Ada cerita baru yg nak aku ceritakan dekad sini . Mari baca !

      Hari niy 7/11/2012 last sekolah and hari niy jugak just budak form 2 sahaja yang sekolah . Selalu kalau tak ramai tak seronok sangad tapi hari niy seronok okay kiki . Mula mula aku dengan Buddyz aku pi sekolah pukui 12.30 lewad nahh segan nak pi awai awaii . Masuk sekolah , lepas tue kelas aku dengan kelas Zaty and Amy ada buad Jamuan Akhir Tahun sikid . Wahhh heart makan sakan la kami . Lepas tue lepas tue , kami just lepak lepak dekad kelas kosong yg mana ada . Tiba tiba gasp ada geng geng lelaki niy bawak tepung . Si Asri (pak njang) maii tuang dekad kami niy haa . Mandi tepung dah sikid . Aku nampak Amin tue pegang tepung sikid then dia panggil aku pulak saheh aku takmau pi . Dia try jugak nk bagi tepng dekad aku . Werkk tongue tak dapat pun maaf sayang ! Hahaha grin . Lepas tue buddyz aku duk pakat mintak tepung dah dekad Asri . Aku tau dah depa nak start mengila aku pun lari pi dowk dekad tempat lain . Takmau kena tepung la kononnya curly lips . Depa pakat caqi aku sebab aku tak kena lagi , caqi punya caqi aku duk relax jea dekad pondok Asri dengan Amin maii kepung aku boh tepung tue dekad muka aku tangan aku habes grumpy . Aaaaaaa ! gerammmmm cekkkk oiyyyyy ! Yang Kimie baling tepung dekad Syasya pakat duk lawan ligan pulak dua dua oqang tue confused . Amy dengan Zaty tak silap aku kena dengan Yo sebab dekad Yo banyak tak sangga tepung . Sampai beqapa kilo tepung haqi niy saja . Thankyou guys sebab hampa dah buad aku happy  and jadi orang celup tepung hari niy . Aku akan simpan memori niy buad kenangan . Rugi tak bawak kemera tadi haa . Cidakk buleh snap sikid . Jumpa lagi hampa tahun depan smile . I Will Miss You All frown 

The End ! Kbyeee . Assalammualaikum kiss





OLDERNEWER