Revolution
What I Feel But You Not
Sabtu, 3 November 2012 7:08 PG

Hyee , lama lama lama tak update entry dekad sini . Meyh sini nak karang sikid . Cewahh dekad sini pandai lah nk kaqang . Kalau exam , hancur semua :-D . Baca dibawah .

        Kadang kadang hidup takkan sentiasa happy . Ada jugak masa untuk sedihnya , mcm aku sekaqang niy . Ntahh la dua tiga hari niy , aku rasa macam macam . Aku qasa mcm family aku tengah menjauhkan diqi dari aku . Kenapa semua tue berlaku . Aku dah tak tahu nak cerita dekad sapa lagii . Kalau cerita sekali pun tak mungkin depa faham . Setiap hari setiap masa ada jea yg nak dimarahkan dekad aku niy . Orang lain punya salah , aku sekali akan kena . Yesss ! aku akan gembira if aku ada dengan kawan kawan aku yg AWESOME semua tue . Mereka penghibur hati aku dikala aku sedih . Tapi , if depa tak dak macam macam bunyi aku akan dengaq . Rasa macam anak angkat pun ada . Aku tahu orang marah kita sbb orang sayang . Tapi , takkan benda kecik pun nak marah sampai satu hari . Kalau ada dekad situasi yg sama dengan aku , tahu lahh apa yg aku rasa . Tapi , nak buad mcm mana lah kan family sendiri kenalah hormat . 
Alhamdulillah ALLAH kuatkan semangat aku untuk hadap semua niy . Semua kesedihan akan hilang kalau datangnya kegembiraan . Insyallah kegembiraan yang aku tunggu tue akan datang suatu hari nanti . 

Kadang-Kadang Kita Perlu Melupakan Apa Yang Kita Rasa , Dan Ingat Apa Yang Kita Impikan  :-)

Fuhh ! lega lah sikid bule luahkan apa yg terpendam  :-) *kesat kesat ayaq mata sikid*
Kbyeeee :-D


OLDERNEWER