Revolution
Bandar Tasik Puteri , Rawang
Khamis, 13 Disember 2012 8:30 PTG

Heyyy , I'm here again to story ermmm ofcourse a story kann . 
    You know what ? I think I had so nice day when I stayed at my uncle home . Ohh , ofcourse lahh my love love lovely cousin bawak pergi tengok wayang , makan makan , lepak lepak and what so ever lah . Mimi bawak aku pergi AEON dengan kawan kawan dia . For sure they are awesome like my friends jugak lah . Sorang lelaki niy kawan Mimi datang and mestilah join kami . He looked gentle , shy simple , friendly and I don't know what to say lagi lah about him . Kami pergi AEON masuk arked main main game dekad dalam tue . Arggghhh ! best kay . At the same time si A ajak aku pergi main bola like bola jaring gituu .Maybe dia pun nak kenal kenal kowd . But , I don't know what should I talked to him . I'm so awkward and tak banyak cakap sangad lah time tue .
     Guess what ? ! Mimi tried to kenen kenen kan aku dengan si A . Ofcourse lah aku malu malu sikid . But itsokay lah jugak . Hehehehe ! gataii . Mimi bagi number lah apa lah . So , texting texting dengan si A .
     Next day , si A ajak Mimi pergi jog or main badminton so memang Mimi ajak aku pergi dengan Dia lahh . Sorang kawan Mimi perempuan pun join kami jugak . And . . . . on that day si A mula ramah dengan aku . Sampai lah main badminton sama sama and jalan kaki pergi sarapan pun sama sama . Letihh ohh time tue . Mimi dengan kawan dia best naik moto .Takpa lah bukan selalu jalan dengan lelaki berdua macam tue . Thanks Mimi kenalkan kami berdua . You're right he's not annoying . Lastly , ada satu gambar aku dengan si A . Bak kata Mimi untuk buad kenangan . Hahahaha ! 


Ermmm , kita jumpa tahun depan pulak kay A . Don't forget me , you're my friend right . 
Okay okay , Byeeeeeeeeeeeee !






OLDERNEWER