Revolution
Thankyouuuuuuuuuuu ! :')
Rabu, 26 Disember 2012 10:20 PG
Hyehyehye :') I'm backkk . Apa khabar semua ? Sihat ? Barang sekolah dah beli kea belum ? Aku dah beli semua dahhh :'D Btw , aku nak story dekad sini pasal adik angkad aku sorang niy haaa , Muhammad Nizar :') . He's an awesome and important people in my life too like my SuperCrazyFriend Amelia , Farina and Syasya . Dia suka buad aku gembira , macam macam kerenah budak tue sorang ada jea idea dia nak  buad aku gelak and Dia selalu bagi aku semangat and ceramah kalau aku tengah confuse . Know what ? Dia ada bagi aku satu lagu untuk aku . Awwwww ~ how sweet of you like I don't know what to say . Dia bagi lagu niy dekad aku Perfect Two by Auburn .


                  

Adik adikk , thankyouuu nohhh . Adik tau kan kakak pun ada bagi lagu dekad adik tajuk Everything I Need . Best kan lagu tue tapi lagu yang adik bagi kakak pun comel jugak ohh . Seriously , I'm really really appreciate that Thankyou sayanggg . Nizarrr pinjam gambar tiga keping nahhh . Hehehe jangan marah tauuuuu :') 

Suka gambar niy . Awwww ! handsome cekkk :')

This cadid look Awesome I like it bebeh :')

Suka ini sebab hang nampak comel buad mcm tue :')


OLDERNEWER