Revolution
DUA CERITA :')
Jumaat, 11 Januari 2013 6:27 PG


Dahh jawab kea salam dekad atas tue ? Ikhlas dak ? Kalau tak ikhlas tolong la ikhlas kan nah nah nahh ? :')
Punca aku menulis malam ini first sebab aku rindu sangad sangad dekad someone . Siapa dia ? Dia adalah seorang abang angkad aku yang sangad baik dan sangad awesome ! Tapi , ALLAH lebih sayangkan dia . Dah dekad dua tahun dia tinggai kan aku dengan kawan kawan yang sangad rapat dengan dia . Tambah tambah kawan baik aku si Farina Ezaty tue . Sebelum Dia meninggal Dia pesan dekad aku macam macam and yang paling penting Dia suruh aku tengok tengokkan si Zaty , aku dah Janji dengan dia . Insyallah aku akan tunai kan . Sebelum dia meninggal dulu selalu Dia kata cenggini " Kalau aku takdak nanti hampa jaga diri elok elok nah , Jaga Zaty elok elok , aku sayang sangad dekad Zaty " . Hampir setiap malam pesan mcm tue dekad aku . Mungkin memang dia dah rasa kowd ajal dia nak sampai dah . Bukan dekad aku jea Dia pesan , dekad Balang and Amy pun Dia pesan jugak . Aku tahu Zaty lebih terasa kehilangan arwah . Yalahh couple lama dah haa . Apa apa pun kami kawan kawan yang lain mesti teruskan hidup dan kena selalu doakan dekad Arwah . Kami kad sini semua Rindu sangad arwah Mohamad Firdaus . Al-Fatehah .


And second things is about adik angkad aku  . Sekarang aku dah tahu kenapa Jat agak berubah and kurang layan aku macam selalu  . MUNGKIN itu sebab sekarang dia dah getback balik dengan girlfriend dia Fatin and Dia takmau sakitkan hati Fatin lagi :') Biasa lha girlfriend mana suka tengok boyfriend dia rapat dengan perempuan lain kan . Fatin ada mengaku yang Dia jealous bila Jat rapat dengan perempuan lain either kakak angkad or kawan . Fatin , I'm so sorry okay sebab rapat dengan Jat sebelum niy . Lepas niy kakak akan SHUT UP AND SMILE :')  Apa apa pun kakak tumpang happy untuk anda berdua .

Okayyy , thats all for tonight , this week or this month lahhh :') Kbyeeeee ! 


OLDERNEWER