Revolution
NERVOUS !
Khamis, 3 Januari 2013 11:30 PTG

Hyeee , new story for this year 2013 . Guess what ? This year aku nak PMR weyy . Seriously , nervouse sangad sangad . Bila laa nak start exam taktauu . Nak bagi habis buang cepad cepad . PMR niy aku kena buad betoy betoy tak boleh nak main main dah aehh . Mak dengan Bapak aku pun duk hingaq dah nuhh suquh baca buku . Tekanan semakin terasa sekarang niy . Tambah pulak sekarang niy aku tak duduk kelas C dahhh . Naikk kelas duk kelas A nuhh . Bila duk kelas tue perasan sangad yang aku ada banyak competition . Biasa laaa kelas tue semua budak pandaii , aku niy tak la berapa pandai sangad . Seriously , aku tak suka duduk kelas tue sebab budak budak kelas tue tak berapa nak satu kepala sangad . Masa duduk kelas C dulu semua satu kepala study sama sama , sembang sama sama , gaduh semua sama sama . Sekarang niy bila duduk kelas A , budak perempuan buleh la gagah sportingg tapi budak lelaki semua buad qeja sendiri . RINDU CLASSMATE TAHUN LEPAS . Apa apa pun untuk PMR kali niy aku kena buad yang terbaik . I CAN DO IT ! FORGET WHAT PEOPLE SAYS *padahal dalam hati dup dap dup dap* . Aku harap harap aku dapad straight A's laaaa *Insyallah* . Tak dapat straight A dua tiga A pun jadi lahh . Tolong doakan aku untuk PMR niy nahhh . 


OLDERNEWER