Revolution
Hmmm :')
Ahad, 17 Februari 2013 8:05 PG

Hyeppp , sapa sini ? bukan kak bedah hok aloh nahh , Farah Hanan here . Tujuan updates niy sebab someone yang aku ingad dah lupakan aku tue , rupanya rindukan aku , macam aku rindu kan dia jugak .
Siapa nama sebenar ? Biarlah menjadi rahsia . Yang kenai kenai lha . Tadi bila aku online , tengah dk chat dgn kawan aku tiba tiba ada inbox tapi tengok chat box tak naik pun . aku pun bukak lha inbox aku . First macam tak percaya kata tue dia bila baca chat tue baqu aku percaya . Him ! ohh yes yes Him :') What did he says ? Lets see yawww :')


Time baca niy seriously sedih pun ada lha jugak . Yalahh , ingadkan orang dah tak ingad kita and bahagia dengan kehidupan dia dah . Terharu sangad baca tue wey . hmmm . aku hanya mampu reply ini jea dekad hang tadi . Reply apa ? Sabaq sat , jangan duk kalut .


Betoyyy weyy lama mana dah aku pendam qasa rindu dekad hang wey . Aku tak chat dengan hang sebab aku takud hang takkan reply chat aku . Aku rindu hang as adik angkad aku tue tapi sekarang dah tak macam dulu . Semua tue dah bequbah . Lama kita tak teguq teguq macam selalu and and and ? Lama mana dah tak meet + meronda sama sama wey . Rinduu semua tue . Now , apa yang mampu baca status hang yang menunjukkan hang bahagia dengan kawan kawan and girlfriend hang . Itu pun cukup lega dah sebab hang sentiasa ada orang buad hang gembira :') Like what I said , I'm Happy If You Happy :')

Assalammualaikum . Thank you !



OLDERNEWER