Revolution
9.3.2013 Birthday ?
Selasa, 19 Mac 2013 5:17 PG
 
Hyee ! lama tak updates story morry baru kan ? Bukan apa , sekarang niy busy sangad . Biasalah budak Pmr katakan . Berbalik kepada tajuk utama kita malam ini , actually baru baru niy birthday aku . Birthday ? yaaa ! its mean aku dah cukup umur lha . 15 tahun okay . Macam tak percaya kata besaq dah , dengan nak ambik exam lagi tahun niy . Erghhh , sedia kea dak lg taktau lha . Sebut pasai birthday mestilah ada hadiahkan . Aku dapat hadiah dari abang aku , kawan kawan aku and ermm aaa errr Iqmar :') Depa bagi barang yang sweet sweet semua cekk . 

Abangg ? Adik apreciate sangad hadiah tue . Serious tak tipu aeh :') Thanksyouu ! 

Tapi kan kan ? Someone yang aku harap akan ingad birthday aku sikit pun tak ingad . Langsung tak wish apa apa . Fitri ? Awak lupa kan ? Itsokay lha saya faham . Sebenaqnya saya sikit pun tak harap hadiah dari awak sayangg . Saya just nak tau awak ingad kea dak , itu jea ! And , semua terbukti yang satu habuk pun awak tak ingad . Apa apa pun saya akan ingad birthday awak yang lambad lagi nak sampai tue . I'm waiting ya Fitri Amirul . . .

Errr ! Iqmar ? Oqang terharu gila gila bila dia ingad birthday oqang . Serious tak haqap pun hadiah dari dia . Tapi dah dia bagi kan oqang terima jea lha . Dia kata mak dia yang pilih and belikan hadiah tue kan ? Seriously , benda tue comel + sweet sangad sayangg :') Pandai mak dia pilih . Tapi kan kenapa lepas birthday oqang , dia agak berubah ? Tak sweet dengan oqang macam selalu kalau tidak dia sweet lebih pada gula gula kapas ohh and kenapa dia tak layan oqang macam selalu . Jemu dah kea dengan peqangai oqang niy ? Oqang nak call pun dia buad macam tak perlu jea kan ? hmm Please don't do this don't don't . 


Hadiah apa ? Biaq jadi rahsia antara kami . Okayy . Byeee :')


OLDERNEWER