Revolution
Ermm -.-' Aaaaa ? Haaaa ! :O
Isnin, 15 Julai 2013 7:43 PG

ohhdamn-little-wildroses:

❀

And hyee ! Longgggg time tak updates right ? I'm really miss my blog . Tapi nak buad macam mana kan ? Aku busy dengan nak exam niy haa . Tak lama dah aeh . 28 Julai dah nak trial . And bulan Oktober dah nak PMR betoy betoy dah . Seriously , nervous . And , I don't know I'm ready or not yet . Sekaqang busy dengan folio Sejarah pulak . Geografi dah selamat hantaq >< Dengan nak trial lagiii ohh ketiaqq oiy . Busy sungguh sungguh lha . 

So , dah lama aku single . And, Alhamdulillah seronok macam niy . Lagipun kalau ada boyfriend tak laqat nak dengaq kawan kawan kutuk aeh . Before couple cakap lain , tengah couple mula cakap lain , bila dah clash lagi lha lain . Kelingg (-.-') What's surprise is bila depa cakap "Balak hang semua tak berjenis" Really annoying to hear that . Diamkan jea lha kawan kawan kan ? Apa yang penting kita cakap dengan depa kena lha berlapik and pandang kiri kanan jugak . Tau lha Ex - Ex depa "perfect" pun . hahaha ! apa tak kata (:'3) Now , aku tak pikiaq sangad dah aeh pasai boyfriend pa tue , kurang lha sikid kawan kawan aku ngata aku (:p) Bukan apa , aku tak bersedia dah nak couple lagi . Takud , serik semua ada . Yalaaa takud dapat yang "tak berjenis" lagiiiii ... So better to be alone right now *lap ayaq mata* Before this dekad setahun jugak single . Tapi hantu mana tah mai duk buad pasai nak couple . Pi couple dgn dia tue sat . Dia game game pastue tinggai . hahaha (:'D) Sekarang dah dekad empat bulan single . Syoqqq ! tapi buku tak terbaca jugak . Dah lha nak exam . ishhh (><)
Ohkayy . taktau nak taip pa dah . Berammbuss dulu laa . byepp . Assalammualaikum (:*)


OLDERNEWER